Kako su tvrtke za vrijeme krize unaprijedile svoje poslovanje?

epotpis slika

Situacija u kojoj smo se nedavno našli pred brojne je pojedince i organizacije postavila imperativ – virtualizirati poslovanje ili zaustaviti poslovne procese i čekati bolja vremena. Oni koji su odabrali drugu opciju, vrlo su brzo shvatili da je virtualizacija neizbježna te da ulaganje u ovaj segment poslovanja ima višestruku korist. Upravo je elektronički potpis jedna od usluga koja je za vrijeme lockdowna doživjela najveći rast. 

Imajući u vidu da se e-Potpis može odvijati u bilo koje vrijeme i na različitim mjestima – u poslovnici, na terenu, unutar organizacije ili prilikom slanja dokumenta na potpis vanjskom korisniku –, brojni su poduzetnici vrlo brzo uvidjeli prednosti ove usluge. Osim što omogućava jednostavnije poslovanje, zahvaljujući europskoj regulativi eIDAS koja definira propise i standarde poslovanja, primjena e-Potpisa siguran je način provođenja poslovnih aktivnosti. 

Neovisno o tome je li riječ o jednostavnoj, naprednoj ili kvalificiranoj razini e-Potpisa koje međusobno razlikuju tehnički preduvjeti, dokumenti koji se obrađuju tijekom potpisnog procesa zaštićeni su od neovlaštene manipulacije. U slučaju da dođe do sudskog spora i potrebe za utvrđivanjem odgovornosti, teret dokazivanja odgovornosti preuzima ona strana koja je podnijela zahtjev za naknadu štete.

U vrijeme kad je digitalizacija neizbježan način funkcioniranja i, usudili bismo se reći, opstanka svake organizacije, pripremili smo za vas poseban webinar koji će dati odgovore na pitanje svih pitanja: „Kako olakšati poslovanje, a istovremeno zadržati i (ako je moguće) povećati učinkovitost?“. Jedan od načina za to je i implementacija e-potpisa u poslovanje.

Stoga, prijavite se na naš webinar e-Potpisivanje … prisila ili potreba? i doznajte kako vam u tome može pomoći usluga koja je za vrijeme krize samo u području osiguranja povećala broj transakcija do 300%!
 

 

Tko smo