Zašto je integracija podataka važna?
Mislim da smo svi iskusili traumu izgubljene pošte kod selidbe ili krivo napisane adrese. Dug je proces preusmjeravanja vaše pošiljke i dvostruko je bolan ako je to faktura ili porezno pismo (sa zahtjevom za plaćanjem, pa čak i sudskim presudama i sudskim izvršiteljima ako je žrtva posebno nesretna).
To daje perspektivu poslovnom kritičnom svijetu integracije B2B podataka. Pravovremena, sigurna i potpuna razmijena podataka, u ispravnom obliku, upravo je način na koji se tvrtke koordiniraju kako bi ispunile svoje međusobne obveze (i poštivale sve strože SLA) i u konačnici omogućile našim gospodarstvima da rade učinkovito i velikom brzinom.
Sigurno dijeljenje B2B podataka
Pandemija COVID-19 jasno je dala do znanja da tvrtke moraju požuriti kako bi osigurale uobičajeno poslovanje, unatoč neviđenom prekidu i šoku u opskrbi. Nikada nije bila važnija stavka za tvrtke da automatiziraju i osiguraju razmjena B2B podataka, to više nije kratkoročna ili jednokratna pojava.
B2B integracija podataka dotiče se svih industrija, ali s nizom posljedica u slučaju gubitka, sigurnosnih propusta ili kašnjenja podataka. Danas nije potrebno puno mašte da se shvati gubitak od nepotpunih usklađivanja banaka, kašnjenja u dijeljenju bolničkih kartona, praznina u knjigama robe/zaliha/zaliha za velike distribucijske tvrtke i njihove partnere u lancu opskrbe ili čak privatni podaci građana koji bježe na dark web.
Poduzeća imaju velike broj sustava i baza podataka - ERP, PIM, nabava, CRM, itd. - i mnoge dionike, interne i vanjske s različitim sigurnosnim okruženjima, koji zahtijevaju pristup. Složenost pružanja ovokvih usluga brzo se povećava – jednostavno rečeno kako tvrtke rastu, tako se povećava i izazov praćenja i korištenja dostupnih informacija na optimalan način.
Većina softvera specijalizirana je za određeni zadatak, a ne za prikupljanje, dijeljenje ili izlaganje podataka. Alati za integraciju sustava pružaju mogučnosti za upravljanjem i automatizaciju internih poslovnih procesa i vanjskih partnera, npr. za besprijekornu integraciju vanjskog partnera u vašu nabavu, nabavu u ERP, ERP procesorima plaćanja itd.
Rijetko kada u proračunu za IT nabavu, licenciranje i održavanje, B2B dobije pažnju koju zaslužuje. Često se jednostavno zanemaruje kao da nije ključno sve dok se ne pojave različiti problemi (ponekad s kršenjem SLA-a i kaznama, ponekad s kaznama regulatora!).
Pozivamo CTO-e i CIO-ove da usvoje najbolju praksu i izbjegnu to.
1. Planirajte današnje potrebe, ali i sutrašnje – svako rješenje treba biti otporno i skalabilno kako bi zadovoljilo buduće podatkovne zahtjeve (predviđanje za najmanje 2 godine nakon toga)
2. Osigurajte ulog za svoje rješenje za sadašnje i buduće partnere, te da će se u skladu s tim održavati/nadograđivati
3. Odaberite rješenje koje fleksibilno omogućuje povezivanje i suradnju sa svim različitim softverskim sustavima poduzeća, usvajajući potrebne komunikacijske standarde od API-ja do integracije u oblak i mogućnostima upravljanog prijenosa datoteka
TIS može s povjerenjem tvrditi da IBM ispunjava ove standarde i više od toga, kao vodeći u ovom području, zahvaljujući portfelju IBM Sterling. Portfelj omogućuje vrhunska B2B i MFT (Managed File Transfer) rješenja uz stvaranje vrhunskih performansi i sigurnosti, prilagođenih zahtjevima svakog klijenta, izvode li se na lokaciji ili u oblaku.
Ponosni smo u TIS-u što smo implementirali IBM B2B Integrator, Sterling File Gateway i Connect: Direct za veliki broj klijenata u financijskim uslugama, distribuciji i široj industriji.
Zainteresirani ste za to da se vaši ključni podaci prikupljaju, obrađuju i razmjenjuju sigurno, na vrijeme i u potpunosti s vašim partnerima?
Autor: Daniel Van Schepdael